Модуль 9.Рефлексія.
Модуль 10.Рефлексія
На цьому модулі ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання; обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів; створили форму
оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні; створили форму оцінювання
учнівської самоспрямованості в навчанні; створили інструменти для підсумкового
оцінювання;створили навчальні матеріали для успішного навчання різних
учнів;внесли зміни в План вивчення теми;критично оцінили, чого вони навчилися;
почали планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Ми обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань; створили презентацію, документ, таблицю або веб-ресурс для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів; створили план впровадження теми; створили документ для фасилітації;обговорили, чому ми навчилися;визначили наявність усіх складових свого Портфоліо; знайшли Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.
Комментариев нет:
Отправить комментарий